martes, 21 de mayo de 2013

Álvaro Fernández

Hola, sóc l'Álvaro Fernández de l'APS de l'apadrinament del riu, i l'he agafat perquè penso que és un bon excercici d'integració amb la gent gran i s'aprenen moltes coses de la seva experiència. També l'he escollit perquè vaig tenir una cona experiència l'any passat en aquest APS  i em va agradar.

S'han fet tres sessions del meu APS, encara que no he pogut accedir a cap de les dues, per tant, no tinc informació per explicar les sessions que s'han dut a terme. Els meus companys d'APS m'han explicat que a la primera sessió van fer una entrevista a un hombe sobre les experiències que havia tingut a la vida i si li havia agradat el que havien fet l'any passat. Es té previst fer una excursió per cronometrar el temps que es trigaría a fer la excursió i també estudiarem el riu per tal d'explicar-lis als avis anècdotes d'aquest.

Jo no he pogut anar a cap perquè els dimarts a la tarda tinc activitats extraescolars i per això no m'ha donat temps a anar-hi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario